Μπουμπουλίνα ΄s place....

Πρώτα σε αγνοούν, μετά σε κοροϊδεύουν, μετά σε πολεμούν και μετά....ΝΙΚΑΣ!

1 Φεβρουαρίου 2012

Λίγη υπομονή.........



 Υπο κατασκευή....
Περιμένε με λίγο!!! 
Πυροβόλησε η Μπουμπουλίνα κατά τις 12:25 μ.μ. 1 σχόλιο:
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Νεότερες αναρτήσεις Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε: Αναρτήσεις (Atom)

Ψάξε με....

Τι δεν καταλαβαίνεις;

Η φωτογραφία μου
Μπουμπουλίνα
Από φύση είμαι ήσυχος άνθρωπος... είναι που με κάναν επαναστάτη με τη στάση και την ηθική τους...
Προβολή πλήρους προφίλ

Κανονιέριδες

Κανονιές

  • Φεβρουαρίου 2012 (1)

Ξαποσταίνω....

  • Πρίμα - Πλώρα.....
    Jual Fiforlif Di Jakarta HP/WA:0821.1318.9323
    Πριν από 8 χρόνια
Θέμα Φανταστικό Α.Ε.. Εικόνες θέματος από molotovcoketail. Από το Blogger.